JaumeMarva - Amb moltes ganes de parlar més amb tu! Totalment d’acord amb les apostes de qualitat respecte a les de quantitat. I sobre fixar objectius, mesurar resultats, avaluar i fer millora contínua en l’organització dels actes. De fet, fa anys que intento “evagelitzar en la fe” de treballar per objectius ja no només en la organització dels propis actes sinó en la gestió de les pròpies entitats i m’he desgastat de fotre’m d’hòsties amb el “ah, això ho porta aquell, així que fem el que ell digui”. Però com diu un proverbi hindú, si caus set cops, aixeca’t vuit vegades i m’estimo massa la sardana per tirar (encara) la tovallola.
Ja sigui per aquí o per conversa directa m’interessaria conèixer més sobre aquestes càpsules formatives, sobre el teu tarannà en general i que sàpigues que abans de trobar-te per aquí, ja m’havien parlat meravelles de tot el que havíes fet per dinamitzar la capitalitat de Balaguer.
A més, @JaumeMarva, et felicito perquè crec que Balaguer és de les poblacions on, amb diferència, la capitalitat ha deixat una empremta més clara de llavor per mantenir en el temps els projectes arrancats aquell any.