JordiSala-16
:
Per això vaig respondre així, perquè em semblava una resposta absolutista per part de qui proposava l’escrit. Així doncs, jo en vaig fer un altre, més democràtic, que respectava les 4 opcions de vot. I a l’escrit anterior només es promocionava clarament una. Ho entens ara, Carmepru?
@JordiSala-16, si la lectura que fas de l’escrit anterior és aquesta, ets molt benvingut a dir que no et sembla bé perquè creus que advoca massa per una sardana en concret. Així, potser l’autor té l’oportunitat de reflexionar sobre si ha fet bé, si volia dir-ho en un to i s’ha interpretat amb un altre, o explicar millor la seva posició, amb la qual tens tot el dret a estar d’acord o no. A més, que dir que es preguntava pel vot de certes persones, no és ofendre-les perquè han votat malament.
Ja s’ha dit moltes vegades i de moltes maneres que el que no és admissible és travessar el llindar a criticar les persones en lloc de comentar els fets. A més, que qualificar aquest escrit com a “més democràtic”, és motiu de reflexió.
:
I una altra cosa. Marc Timón té un estil concret, que pot agradar més o menys, però no ets qui per obligar-nos a votar pel compositor que a tú et vingui de gust.
:
Aquest és el darrer avís. El pròxim cop que algú (sigui qui sigui) superi aquest llindar que s’ha explicat ja moltes vegades, caldrà aplicar suspensions temporals o definitives de comptes. Aquest ha de ser un lloc on a la gent li vingui de gust participar. I entrar amb por de si quan entris, t’hauràs emportat una bufetada, no ajuda.
Les escalades de crispació són un dels riscos més grans que tenen les iniciatives de participació comunitària. Si alguna cosa ens genera crispació, no hi edifiquem més crispació a sobre. Pel bé del debat constructiu. Gràcies!