Seguim amb la parcel·la lúdica del projecte. Com la setmana passada, us proposem jugar a la travessa amb els resultats de La Sardana de l’Any. Ara amb la 4a eliminatòria.

Us animem a visitar https://lsda.cat/ i votar la sardana que més us agradi. Després, tant si heu votat com si no, responeu l’enquesta: Quina creieu que guanyarà aquesta setmana i per què? Sigui la vostra preferida o no. Que de vegades hom té molt clar que n’hi agrada una i que guanyarà una altra.

Jugueu des d’avui fins dilluns a les 2 de la tarda, i dimarts mirem si l’hem encertat!

Quina sardana creieu que guanyarà la 4a eliminatòria de LSDA?

COLLSUSPINA SARDANEJA (Xavier Capdevila)7%
SOTA L'ESGUARD DEL SANT CRIST (Josep Cassú)20%
PÈTALS D'UNA FLOR DE JUNY (Anna Abad)60%
LA CONXITA I L'AGUSTÍ (Joan Moliner)13%
L'enquesta ha acabat.

jordiprats Es podria votar en dos apartats: El primer és el que ja tenim: quina sardana creus que guanyarà, i el segon podria ser quin sardana t’agradaria que guanyés (és a dir, la que has votat.

Això és un dilema!! Les 4 m’agraden, i no sabía a qui votar, conec als 4 compositors, i voldria a tots a la final, però com només voto a una, al final m’he decantat pel Xavi Capdevila, la trobo molt balladora, i per les poques sardanes que ha fet, aquesta li veig tota la seva esséncia.

jordiprats - És un bon punt, @jordiprats, i aquesta és la gràcia del format debat: ens encantarà saber què opinen la resta de participants i podem acabar adaptant-nos al que preferiu.

De moment hem optat pel format actual per dos motius:

• Que ningú interpreti que votar aquí és votar a LSDA: Allò és un concurs. Això és senzillament un petit joc. Seria una llàstima que algú voti aquí pensant que està votant al concurs.

• La gràcia és precisament comentar situacions com la que esmentes: Nosaltres preguntem “Quina creus que guanyarà”. Comentar quina has votat encara que creguis que en guanyarà una altra, per quin motiu creus que passarà, etc és la gràcia del nostre joc i, de fet, el propòsit de tot el fòrum. Ben mirat debat.s21.cat s’ha creat per la manca de formats bidireccionals per interactuar en el món de la sardana.

Donar espai per debatre, vol dir estar oberts a canviar en funció de la opinió de la majoria. Per tant, si nosaltres proposem aquest joc i la majoria d’usuaris creieu que val la pena canviar-ho com suggereixes, @jordiprats, doncs res! Comentem-ho i som-hi!

Com es pot consultar els compositors/es que han guanyat en cada una de les edicions le la Sardana de l’Any?

S21puntcat bona tarda, li he respost al Xavi Pinyol que segurament el vostre arxiu històric disposa de tota la informació referent a la sardana de l’any.

Carmepru - Jo, en canvi, aquesta setmana ho he tingut claríssim. En el meu cas, ja no és un tema de conèixer o no els compositors. Connecto especialment amb un dels estils i això fa que em decanti clarament (i que se me’n vagin els peus mentre escolto l’eliminatòria).

Ningú ha dit res més sobre S21puntcat. Jo prefereixo que ho deixeu com està. Dos enquestes pot ser molt complicat i molta gent ja votarà la que creu que guanyarà. Si algú vol explicar que la que ha votat no és la que pensa que guanyarà, que ho expliqui i així en parlem tots.

Hola Joan, però una cosa és el que hem votat, i l’altra la que creiem que guanyarà, crec que aquí està la gràcia del joc. En el meu cas, la que he votat no coincideix amb la que crec que guanyarà, penso que aquesta és la gràcia del debat

A veure què pensen els demés. Jo ja he dit la meva.

Ah, i em dic Pere. 😉

Com he dit al començament, jo he votat en Xavi Capdevila, és la que he trobat molt maca, encara que les altres tres també ho eren, per exemple, la del Cassú es molt balladora, però no crec que guanyi dues setmanes seguides. Se amb seguretat que guanyarà l’Anna, perquè s’està obrin camí i te molts seguidors, a demés, és polifacética, (es diu així, quan algú ho sap fer tot?), ella és cantautora, compositora, músic, i balladora, és que ho te tot, i tot al que fa, ho fa molt bé.

I i també hagués pogut votar al Joan Moliner, doncs quan va estrenar la sardana, li vaig demanar a ell personalment el mp3 per fer un video, però aquest matí de bon matí, ja he rebut un missatge recordan-me que aquesta sardana estava a les votacions, no ha estat el compositor, se que ell això no ho fa. Però fa ràbia que volguin encaminar cap on has d’anar a votar, encara que sigui sutilment.

Veig que ningú diu a qui han votat, tothom molt sutilment, expliquem el que els hi semble correcte, però ningú es mulla.

Maradedeusenyor (paraula que li he robat al @JordiCuros,) en plé segle Xxl i encara aném amb amagatotis.

Carme, jo he votat a l’Anna, però crec que guanyarà Cassú. Crec que no té res a veure què ja guanyés la setmana passada

jordiprats
                veus jo al revés: hai votat al Cassú -per raons òbvies-, però crec que guanyarà l’Anna, amb una obra que s’ha programat moltíssim, i que ha agradat moltíssim… abraçada!

Veus Jaume, això és el que no m’agrada, votar per raons òbvies (en aquest cas la dedicatòria a Balaguer) quan hi ha altres sardanes que considerem millors o ens agraden més. Llavors ja no és la sardana de l’any, sinó la sardana del meu municipi o la del meu amic

Carmepru I tant @Carmepru Marededeusenyor però només clicant on t’he marcat a la foto pots veure qui vota a qui!
                Així doncs d’amagatotis res i tots/es ben mullats fins a dalt de tot 🤭!

Tancar ràdio