Vols participar en aquest debat o proposar nous temes?

Doncs registra't com nou usuari o inicia sessió si ja tens un compte creat!

XaviPinyol ostres!! No ho havia vist i amb els comentaris ningú deia noms…. Dema-ho disculpes a tots els participants.

Però he vist només 9 votacions??? De tots els que som aqui????

Maradedeusenyor🤦‍♀️😢

OlgaPuerto Moltíssimes gràcies Olga. Hi he entrat … guau.. quin munt d’informació que vull llegir atentament!

Carmepru - Siguem conscients de que això només és un petit joc, així que si el nombre de vots no és gaire gran, tampoc és greu.

A més, no oblidem que LSDA és un concurs que va començar a estar a les xarxes l’any 2004 (encara que al començament fos de forma força precària i dins el web de l’aleshores Federació Sardanista). En canvi, S21.cat acaba d’arribar. Són 20 anys de presència a Internet respecte a dues setmanes!

Si creieu en el projecte, ajudeu-nos a viralitzar-lo. Ens cal que ens compartiu molt a xarxes i, especialment, que parleu sovint i bé de nosaltres en el món virtual i en el real.

Volem esdevenir la xarxa més sardanista de totes les xarxes que es fan i es desfan, però depèn totalment de vosaltres. Ens hi ajudeu? 😉

Holaa holaaa!!! Com esteu?? Jo no votaré… (també per raons obvies) jejeje i tampoc tinc per res clara aquesta victòria que diu la Carme… (ni molt menys havent els compositors que hi ha…) Però volia passar a escriure’us que m’ha fet MOLT feliç descobrir aquesta web!! Realment està ben interessant la ronda…!! jejeje Una forta abraçada a tots i moltes felicitats per la iniciativa!! 😘😘

Molt benvinguda, @AnnaAbad. Un plaer i un honor que hagis decidit apuntar-te! Gràcies per venir a saludar!

Com hauràs vist ja hem atès el canvi de nom d’usuari que demanaves i, si decideixes posar una foto de perfil on se t’identifiqui bé, també marcarem el teu perfil com a verificat.

Sabem que ets una persona superocupada, però ens encantarà que passis per aquí sempre que vulguis i aportis la teva visió sobre qualsevol tema de debat, o que plantegis tu mateixa els que consideris addients.

Encara que només t’hagis posat la “xapeta” de sardanista de competició, ets molt més que això. I les propostes i opinions d’algú amb el teu tarannà sempre són d’un gran valor.

OlgaPuerto Quina feinada! I sembla tot molt interessant. Afegit a “marcadors” per a poder-m’ho mirar amb calma tan aviat com pugui. Gràcies per compartir-ho, Olga.

A veure qui guanyara

S21puntcat en aquest cas, és una eliminatòria complicada perquè la sardana 1 i 2 són molt balladores, però en aquest cas, jo dic que la cosa anirà entre la de l’anna abad i la del mestre josep cassú.

El sardanisme de competició o de plaça ja te gustos diferents, i sobre aquesta premisa, cada facció del món sardanista te uns estereotips estètics, i una manera d’entendre la música de la sardana, i un tarannà…

Hi ha qui és més radical i només defensa una manera única d’escriure sardanes, i evidentment hi ha molts estils que no són tant patxangueros o menys saltarins, que també són vàlids

L’experiència de 20 anys d’aquesta segona etapa, fan pensar que les amistats o l’estil d’una sardana determinada o del compositor/a puguin generar una o altra preferència (per allò de la sardana del meu poble, la sardana del meu amic)

i com ha dit en jordi prats, una és la que crec que guanyarà i l’altra la que jo he votat a la web lsda.cat i naturalment no puc amagar-me’n, que aquest cop he escombrat “cap a casa” i amb accent femení ;-)

XaviPinyol I tant XaviPinyol pots enviar un correu a la Roser Casals a coordinacio@somsardana.cat i et donarà la informació disponible. Gràcies! Per a consultes, com sempre, podeu dirigir-vos als nostres canals habituals (correu i telèfon). Estem a la vostra disposició!

XaviPinyol Xavi, et recomano molt el llibre que comenta en Roger “Tot sobre la sardana de l’any”, el pots adquirir a la Casa de la sardana. No té desperdici! Salut!

Respecte a S21puntcat crec que la explicació és clara i jo també prefereixo que no ho canvieu. Votar al concurs i després votar aquí dues enquestes em sembla massa.

@SomSardana ja ha publicat els resultats d’aquesta setmana i hem encertat les dues primeres posicions! 🥳

Enhorabona a la compositora @AnnaAbad i als encertants del nostre minijoc: @Joaquim, @XaviPinyol, @JordiS, @JoanAranda, @Pere, @OlgaPuerto, @Jaume, @EulaliaSagrera i @NuriEscude.

Tanquem aquí el joc d’aquesta setmana. Com sempre, però, podeu seguir opinant a Sobre les votacions a La Sardana de l’Any.

S21puntcat ha tancat el debat .
    Tancar ràdio