S21puntcat en aquest cas, és una eliminatòria complicada perquè la sardana 1 i 2 són molt balladores, però en aquest cas, jo dic que la cosa anirà entre la de l’anna abad i la del mestre josep cassú.
El sardanisme de competició o de plaça ja te gustos diferents, i sobre aquesta premisa, cada facció del món sardanista te uns estereotips estètics, i una manera d’entendre la música de la sardana, i un tarannà…
Hi ha qui és més radical i només defensa una manera única d’escriure sardanes, i evidentment hi ha molts estils que no són tant patxangueros o menys saltarins, que també són vàlids
L’experiència de 20 anys d’aquesta segona etapa, fan pensar que les amistats o l’estil d’una sardana determinada o del compositor/a puguin generar una o altra preferència (per allò de la sardana del meu poble, la sardana del meu amic)
i com ha dit en jordi prats, una és la que crec que guanyarà i l’altra la que jo he votat a la web lsda.cat i naturalment no puc amagar-me’n, que aquest cop he escombrat “cap a casa” i amb accent femení ;-)