perebaeras12 les sardanes de l’Anna m’encanten, però la del Lluís … aquesta JU … m’ha enamorat!!
Llàstima que només podem votar una.
La Isabel, hem estat molt amigues, fins i tot hem dinat, i sopat juntes, i he anat a veure-la quan tocava a un grup de jazz amb el piano. Les seves sardanes sempre ho he dit, son melodioses, però pel meu gust fluixetes, no tenen res a veure a com es ella. Al meu entendre, ella, és molt divertida, riu molt, esbojerrada a estones, sensible, amb molta rauxa en definitiva. I quan composa, ho aparca tot i només hi ha el seny.
Per això dic, que aquesta sardana m’ha sorprés, doncs és més com es ella.
Però clar, la de’n Lluís m’ha guanyat
La travessa... sardanista! LSDA 7a eliminatòria
perebaeras12 La d en Lluis està be, però, amb tot el respecte, “molineja”.
Jajajaja! Me l’has tornar eh @perebaeras12 ? Penso que no és de les que “molineja” més de les meves, però si tu ho dius, endavant! Sempre he dit i continuo dient que en Molina va ser el meu primer referent i dels que més sardanes m’he estudiat, així que me n’alegro que “molinegi”
Carmepru m’agradaría saber perquè aquest titol, i a que vé… @LluisAlcala
Moltes gràcies per les teves paraules Carme! Doncs és ben fàcil… el nom de JU vé de JUDIT, és la dona del nostre fiscorn de la Cobla Mediterrània, Albert Pol, i me la va encarregar pel seu aniversari. La vem estrenar a l’aplec de Sabadell.
JoanAranda però reconec que aquesta setmana la sardana del @LluisAlcala m’ha posseït!
Jajajaja! Sóc el dimoni!!!! Possessió infernal! Moltes gràcies estimat!
En la meva modesta opinió, la sardana JU, del nostre estimat Lluís Alcalà, i amb el respecte que em mereix, aquest cop no “molineja”. Si s’ha de semblar a algun altre compositor, diría que en algún tros “paulineja” una mica, o també “ortineja”, però a les primeres d’aquest darrer. També em recorda a algunes altres del mateix Lluís.
Bé, dit això, aquesta és una eliminatòria, la 7ena, a la meva opinió força igualada. Jo al final m’he decidit per la sardana MIL TOCS de la contrabaixista de la Cobla Baix Llobregat Isabel Medina, la sardana número 4.
- Editat
LluisAlcala moltes gràcies!! Es que no entenía el títol, la JU, deu estar super contenta amb la sardana!
Si t’encarrego una semblant per mi, quan la tindria acabada????
Estic entusiasmada amb aquest salt petit, tinc quatre sardanes dedicades, però totes han estat regals sorpresa, sense jo saber res, i dos d’elles m’agraden molt. També he encarregat moltíssimes sardanes per la meva entitat, i per l’entitat que he colaborat sempre del tarragonés.
Però mai he encarregat una especialment per mi, i m’agradaría que la fessis tu, però no es desde ara, no… és desde que vas estrenar Maranna, però no disponia d’efectiu, ara em puc permetre un capritzi per mi, no pels demés.
Jo tant al joc com al concurs he votat pel Lluís. Penso, però, que aquesta serà una eliminatòria molt igualada entre les 4 sardanes. Totes tenen quelcom que les pot fer guanyadores.
En la meva opinió, crec que la sardana de l’Anna juga amb desavantatge. Crec que la gravació de la seva sardana deixa molt a desitjar i no si poden apreciar tots els detalls musicals. Desconec si està gravada en directe i amb so extern extret, però crec que això li perjudica bastant.
Dit això si votés (que no ho faig), ho faria pel Lluís o l’Anna
jordiprats cert!! A menys que els esporadics votin en masa, tu ja m’entens,
ArnauPrats
Eiii Arnau!!!! Encara corres per les ameriques? O ja ets a casa?
Per aqui se’t trobava a faltar!
Una abraçada!!
Hi ha hagut molt nivell aquesta setmana! I sóc un més dels que hem dubtat entre la de l’Anna i la del Lluís. Enhorabona als dos per aquestes sardames!
La de la Isabel també m’ha semblat original i m’ha agradat, però li ha tocat de competir amb dos ‘sardanots’, com li agrada dir a l’amic Lluís.
Del resultat de la eliminatoria, està ben clar que no hi entenem res, si fos una “quiniel.la” no encertariem ni els reserves.
La setmana que ve, si que és fàcil, o no ?
Carmepru Jo ja fa anys que sóc conscient que sóc raret. Pel que fa a gustos sardanistes, com a mínim!
joanplai que no hi entenem res
Ho confesso: una mica sorprès del resultat d’aquesta setmana…
JaumeMarva una mica molt!!!!
Com alguns de vosaltres ja heu avançat, aquesta setmana ningú no ha encertat la travessa:
Felicitem al guanyador de l’eliminatòria, en Jaume Riu Ratera, però no podem felicitar els guanyadors del nostre minijoc… senzillament perquè no n’hi ha!
En relació al que moltes vegades veig escrit aquí, el que de vegades em sento raret sóc jo, perquè les meves tendències sovint no coincideixen amb la majoria de les vostres opinions. Però això no vol dir que jo sigui un ignorant incult que no entén de música. Vol dir que tinc un gust diferent, que ha de ser respectat, de la mateixa manera que jo respecto els vostres. De vegades podem coincidir, però moltes vegades discrepem. Però això no és dolent. Ho seria si volem imposar una opinió per sobre de l’altre.
Aquesta eliminatòria tan igualada, el que ha fet és deixar fora de manera definitiva a en Marc Timón, que tenia al voltant del 74 % sobre la seva guanyadora, i ha entrat en Lluís Alcalà amb la seva JU, amb aproximadament el 85 % . Segueix primera amb un 86 % aproximat la sardana de Martí Fontclara AL CLAUSTRE DE SANT AGUSTÍ, que va quedar molt a prop de MERITXELL, d’en Dani Gasulla a la 2a eliminatòria.
Carmepru No Carme, l’Arnau està des de fa un any i mig treballant a Alemània. Sempre que ve assisteix a alguna audició, aplec, concert , però malauradament està “lluny de ma pàtria”
JordiSala-16 En relació al que moltes vegades veig escrit aquí, el que de vegades em sento raret sóc jo, perquè les meves tendències sovint no coincideixen amb la majoria de les vostres opinions. Però això no vol dir que jo sigui un ignorant incult que no entén de música. Vol dir que tinc un gust diferent, que ha de ser respectat, de la mateixa manera que jo respecto els vostres. De vegades podem coincidir, però moltes vegades discrepem. Però això no és dolent. Ho seria si volem imposar una opinió per sobre de l’altre.
Doncs no et sentis raret, evidentment. Si s’ha creat un espai d’opinió com aquest és per tal que tothom pugui opinar. I que les opinions no siguin sempre coincidents és el que dóna sentit a tot aquest espai. Diuen que allà on tothom pensa igual és que ningú pensa gaire. Aquí volem gent que pensi, coincidim o no, perquè de fet, l’única forma d’aprendre és escoltar als que pensen diferent de nosaltres amb mentalitat oberta. I si ens convencen, ja haurem après una cosa nova.
I ignorant incult, no crec que t’ho consideri ningú. Els que et coneixem, sabem fins a quin punt coneixes bé la sardana. I els que no et coneixen, crec que han tingut oportunitats més que suficients per veure la profunditat de les teves reflexions. A partir d’aquí, ja tot és opinàtica sobre què es veu igual o diferent. Això, precisament, és la gràcia de tot plegat.
JordiSala-16 a veure Jordi, a mi no m’agrada el regueton, però respecto la gent que li agrada. Doncs el mateix passa amb les sardanes, hi ha qui frisa amb Mas Ros i hi ha qui se li posa la pell de gallina amb Toldrà. Ni un ni l’altre poden rebatre els gustos, tot es música i en aquest cas tot son sardanes. No ens hem de tirar pedres sobre la nostra teulada, que tots veiem el fràgil que està, anem tots a una amb els nostres gustos i les nostres opinions. No per què t’agradi cert autor no cert estil de sardanes ets raret, simplement ets sardanista que portes la sardana al cap als peus i al cor
jordiprats ostres! A canviat, dels EEUU a Alemanya!!! No ho sabia, suposo que fa la mateixa feina.