Xavi_Terrassa ja hi pots comptar si véns! Només dir que això de quadrar els peus és el que vaig provar d’explicar amb aquell codi a l’altre debat. I voldria afegir que crec que la manera d’entendre i explicar aquesta manera de ballar difereix entre la versió de Molins i la que jo utilitzo. Però tot suma!!
Genial, @Xavi_Terrassa! Encara estic mirant si ens ho podem combinar a casa per venir. Per poc que pugui, vinc. Sí, ja em sembla que hi ha alguna diferència entre el que fan a Molins i la roda “de tota la vida”, però a veure si ho “pillo”. Si vinc, tampoc us donaré la tabarra tota l’estona, que també m’agrada ballar “convencional”, i si em vaig perdent, tampoc us puc amargar tota l’estona.
I sí… ja sé que això de quadrar els peus és el que em vas intentar explicar. Però com diu la dita, “la diferència entre la teoria i la pràctica, és més gran en la pràctica del que diu la teoria!”. 😅
Quan m’ho expliquen (o quan miro la teva codificació) ho entenc. Però quan moc els peus crec que he de puntejar en un moment diferent del que fa tota la rotllana… i ja tinc clar que no és tota la rotllana la que va malament! 😂 Sóc un desastre en aquest aspecte! A veure si entre tu i la gent de Molins em poseu a lloc! 😂
Quin nyap! 🤦♂️
Carmepru @JoanAranda veus, això és al que jo volía dir, jo ballo com el xavi, i em feia ilusió anar al curset de Molins, per apendre tècniques diferents, malauradament la distància es molta.
Genial, @Carmepru! Existeix empordanès, selvatà i garrotxí… 7 tirades, 10, 5… i, gràcies al @JaumeMarva, he descobert que van existir les 12 tirades! Diferents formes de tancar els mateixos tiratges, i avui he après que inclús la roda de tota la vida… té versions que no són la roda de tota la vida! 😅
La gent de fora del nostre “micromón” es pensa que totes les sardanes són iguals i nosaltres l’únic que som capaços de repetir són els introits (bé, i no sempre 😂)!
El món de la sardana és fascinant! 🤪