Vols participar en aquest debat o proposar nous temes?

Doncs registra't com nou usuari o inicia sessió si ja tens un compte creat!

8 dies més tard

Dilluns passat es va fer la primera classe d’aquest curset i deixeu-me dir que va ser un èxit. No només per les vint-i-moltes persones que érem allà sinó especialment per la procedència: érem gent de tot Catalunya. No recordo ara totes les poblacions que es van arribar a dir, però ara recordo Alguaire i Ripoll, per exemple.

La majoria, sardanistes “de tota la vida” amb ganes d’escoltar amb humilitat i aprendre amb sinceritat dels més joves; i alguns no van escatimar kilometratge per fer-ho. Benvinguda la gent oberta als canvis de paradigma!

També va ser maco trobar allà a companys d’aquí. En el fons, suposo que és normal, ja que S21puntcat és un espai que sovint proposa canvis de paradigma en un sector tan tradicional com el sardanista, però no per això és menys xulo. No ens coneixem tots els usuaris del fòrum (i per això s’ha engegat la Campanya “ens posem cara?”), però tenint en compte que aquest és un espai petit (però eixerit), va ser maco trobar-hi gent com en @JosepmRoig , en @Joseplluis, en @ManelPuigventos i l’@EulaliaSagrera . Disculpeu si hi havia més S21puntcaires, però no us tinc fitxats! 😅

JoanAranda Dilluns passat es va fer la primera classe d’aquest curset i deixeu-me dir que va ser un èxit. No només per les vint-i-moltes persones que érem allà sinó especialment per la procedència: érem gent de tot Catalunya. No recordo ara totes les poblacions que es van arribar a dir, però ara recordo Alguaire i Ripoll, per exemple.

Me n’alegro pels i les participants i també pels organitzadors!

@SomSardana va compartir la informació d’aquest curs a través d’Instagram. En aquesta publicació, els organitzadors del curs van rebre algun comentari força desagradable per part d’alguns membres del mateix entorn sardanista.

Aprofito també per agrair a @SomSardana que prengués en compte el meu comentari fet en un altre debat i fes difusió d’aquest curs a través de les xarxes socials.

5 dies més tard

Aprofitant que ja tinc el permís dels companys i companyes de curset per compartir-la, penjo foto del curset de satàniques que lidera l’Adri Garcia, dels Joves Sardanistes de l’Agrupa de Molins:

En total, 26 inscrits de llocs tan distants com Alguaire, Barcelona, Calella, Centelles, Collbató, L’Hospitalet, Manresa, Olot, Parets del Vallès, Ripoll, Sant Boi, Santa Coloma de Cervelló o Vallirana.

Com li agrada recordar a l’Adri: “Un poble que es manté viu no és un reducte folklòric, nostàlgic i melancòlic, d’un passat que no perviu. Un poble sols sobreviu si incorpora innovacions a les velles tradicions conservant el que era apte i avança i s’adapta a noves generacions.” (extret d’un fandango menorquí d’Es Gall de Sa Pastera). Molt fan d’aquest principi! ❤️

JoanAranda
      i falto jo😭, quina embeja, poder més endavant pugui anar, no ho se… amb la mare estic lligada😰

4 dies més tard

jbc eiiii Benvingut!!!!

10 dies més tard
      Tancar ràdio