Xavi_Terrassa Per al·lusions heu de saber que ja faig pedagogia i propaganda d’aquest fòrum. He rebut respostes vàries que servirien per obrir un altre debat. Que ho hagis iniciat tu @JoanAranda és en algún cas el motiu per no participar-hi, i ja pots explicar que vas de bona fe que hi ha algún malentès del passat que no se supera. I molt més es podria dir però no seria constructiu.
Haig de dir que el comentari “és d’aquelles persones o col·lectius que només contribueixen en aquelles causes n poden lluir…” no crec que sigui positiu per millorar. Us proposo aclarir o rectificar per evitar lectures errònies.
Ei, @Xavi_Terrassa! Doncs gràcies per fer propaganda del fòrum. És un favor que s’agraeix. 👏👏👏
Sobre això de les respostes que reps, potser sí que valdria la pena que el comencis aquest debat que esmentes. Sense cap problema! Jo no tinc res a amagar ni de què penedir-me. La sensació que part del problema d’aquest espai és que l’he començat jo, també la tinc. I si aquesta és una de les raons per les quals no funciona millor, és per llogar-hi cadires! 😂
Darrerament, vaig poc per sardanes així que és una mica complicat que ens veiem. Però si vols que ens fem algun dia una trucada, doncs també em serveix. M’agradarà saber què es comenta i per què a sobre sóc el dolent d’una pel·lícula de la qual el guió l’ha escrit algú altre (i que no me l’explica per no permetre’m ni que em defensi).
Xavi_Terrassa Haig de dir que el comentari “és d’aquelles persones o col·lectius que només contribueixen en aquelles causes n poden lluir…” no crec que sigui positiu per millorar. Us proposo aclarir o rectificar per evitar lectures errònies.
Mmm… Doncs aquesta frase resumeix molt bé la història de les meves contribucions al món de la sardana! 😂
Més que rectificar, cada cop tinc més ganes d’explicar per qui van i de què van aquests comentaris. Em sap greu si algú de bona fe s’ha sentit al·ludit, però si és gent de bona fe que ho tingui clar: no van per ell. 😉
Un intenta ser educat i no respondre envers els altres com em vaig assabentant de mica en mica que aquests altres em tracten a mi, però la línia entre ser educat i ser imbècil fa temps que està ultrapassada i potser va sent hora de posar les cartes sobre la taula. Les meves cartes estan i han estat sempre a la vista. A veure qui més ensenya obertament les seves. 😉
Gràcies per la franquesa, @Xavi_Terrassa. Seguim aprofundint-hi, si us plau.
Fa anys que he après que un dels principis bàsics per gestionar qualsevol situació que no rutlla és identificar i enfrontar-se a les causes arrel del que no funciona, no en els seus símptomes ni amagar el cap sota l’ala. Així que som-hi!