Caram, caram, que es gira feina! 😅
Intentaré respondre els darrers apunts en aquesta resposta:
Nodes2024 Demano als administradors que verifiquin si els meus missatges escrits fins ara son ofensius o falten el respecte a aquesta comunitat.
En qualsevol cas, si molesta la meva privacitat, es un problema de falta de valors de l"altre persona. Tinc la meva llibertat de decidir mantenir la meva privacitat, com altres comptes i la mateixa llibertat que te el que decideix identificar-se.
Fins al moment actual, cap article de ningú és ofensiu ni irrespectuós, i les normes són les mateixes per a tots els usuaris. Si no fos així, ja s’hauria actuat. Si us plau, no hi donem més voltes, que les normes estan clares i tothom les està complint.
No seré pas jo qui l’invoqui… 😉
Carmepru En fí, també un dia vaig voler tenir la curiositat, de qui escribia aqui en aquest forum la persona que està darrera de SomSardana, i ni va contestar, segurament va pensar que no valía la pena contestar, però a la entitat de SomSardana hi ha molta gent, i no se qui es, però no passa res, encara que parli en nom de SomSardana, per mi continua sent una persona anònima.
Crec que la causa més probable que @SomSardana no respongués és que tenen prou feina i tampoc poden estar llegint el fòrum amb gaire freqüència. Imagino que senzillament els devia passar per alt. El que sí que puc dir (com el seu indicador de perfil confirma) és que el seu és un perfil verificat, cosa que garanteix que és realment l’entitat qui el gestiona. Sé qui l’acostuma a gestionar-lo, però crec que són ells qui han de decidir si respondre, i jo tampoc puc garantir al 100% que sempre sigui la mateixa persona. També seria lògic que en una entitat amb tantes responsabilitats, pugui anar variant la persona que respon en nom de l’entitat. Sigui com sigui, sabent que és un perfil oficial, tampoc m’hi encaparraria gaire.
És curiós que aquest debat es digui Positivisme i veure com ha anat evolucionant! 😅
Bé, resposta feta! Seguim tots en positiu, que segur que el que volem tothom és sumar!