JaumeMarva
Jaume,
vaig ser jo qui vaig aportar la informació dels datàfons “lliures” desvinculats d’entitat bancària. Parlo amb l’entitat que em va fer arribar aquesta informació per aclarir el que comentes. De moment, m’assegura que aquest any, els ingressos recaptats a l’aplec via datàfon és d’un 65% del total.
D’altra banda, també he rebut notíca per part d’una altra entitat client de Banc de Sabadell. En el seu cas, em comenta que ells no paguen res de comissions ja que aquest banc ofereix aquest servei sense comissió a les entitats sense ànim de lucre. Segurament hi ha d’altres bancs que ofereixen aquesta eina a 0% a veure si algú en sap de més exemples com aquest.
Estem investigant i fent recerca sobre aquest tema tot preguntant a entitats que fan ús del datàfon perquè ens expliquin la seva experiència. En el seu moment, també vaig animar al en @Joaquim a compartir aquesta informació ja que comentà que l’Agrupació Folklòrica i Cultural de Barcelona ja utilitza aquesta eina a les ballades de sardanes que es fan a la catedral de Barcelona. A veure, si s’anima també a explicar-nos-ho i complementar la informació que estem recollint.
Si algú em vol fer arribar més informació per complementar-ho em pot escriure a xavier.pinyol.garcia@gmail.com
En breu intentarem poder oferir tota la informació d’aquesta eina per fer-la arribar a les persones i entitats interessades.
De moment, content (malgrat l’incovenient que has detectat) que la informació i comentaris d’aquest debat hagi despertat el teu interès (i d’algú més) en fer ús d’aquestes noves eines.
I és que @S21puntcat es tracta d’això, compartir iniciatives i experiències que afavoreixin el col·lectiu sardanista!