Bon dia, tenim la posiblitat de saber d’alguna manera ja bé sigui per web o pel registre de la societat d’autors i editors , de les sardanes que es toquen als aplecs/concerts de cobla en les programacions anuals?

Vull dir per exemple, quantes sardanes o quines s’han tocat d’en Bou, Saló, Puigferrer …….en aquest any que hem deixat 2023?

Gràcies

Vols participar en aquest debat o proposar nous temes?

Doncs registra't com nou usuari o inicia sessió si ja tens un compte creat!

Bon dia Toni,

Si entres en aquest link https://boig.sardanista.cat/ a l’apartat “Estadístiques”, podràs veure els autors més interpretats (entre ells tots els que comentes) així com les sardanes que s’han interpretat de cadascun d’ells.

Aquesta base de dades que va crear en @FrancescManaut porta tota la informació que es recull de les activitats que es duen a terme cada any en quan a aplecs/ballades/concerts i tenim registre des de l’any 1996.

És la base de la qual s’alimenta també SomSardana i una eina molt valuosa que tenim a disposició de tothom qui vulgui.

Gràcies per la teva aportació!

Salut

Toni bon dia Toni;

a part de la magnífica aportació del Lluís, poca cosa més, ja que la SGAE tampoc recapta el 100% del que es programa, i la base de dades recull una part (parcial) dels programes de totes les cobles i de tots els aplecs, ballades, concerts…

Dissortadament falta molta col·laboració en xarxa, i que les entitats col·laboressin enviant sempre totes les programacions…

Algunes fins i tot es neguen a pagar els drets d’autor, i alguna frase mítica de “faré ballades amb sardanes no sotmeses a drets d’autor” per no haver de pagar a l’SGAE…

igualment, si és una tendència o una estadística, el boig.sardanista és per ara, la millor eina.

LluisAlcala el som sardana s’alimenta d’allà però ha quedat en un descafeinat barato i molt dolent… surt poquissima informació, no surten moltes dades importants, s’ha perdut els links dels pdf de partitures, i moltes altres dades a consultar que eren “fonamentals”

Estic molt desconent del resultat de la nova web, que ha deixat pel camí desenes de dades…

obriré un fil al mur principal per parlar d’aquest tema

salut!

un mes més tard

Bona tarda,

Si algú necessita informació més detallada o més resumida de les activitats sardanistes de les que es poden treure a https://boig.sardanista.cat me les pot demanar directament a mi. Tinc preparat un petit escrit estadístic per comarques amb les 3642 sardanes pertanyents a 159 aplecs dels que tenim informació de l’any 2023, si algú li interessa també li puc enviar.

FrancescManaut una feina impagable i fantàstica. Boig.sardanista.cat una eina fonamental i que esperem seguir gaudint durant molts anys!

Eina fonamental per a repertoristes, estadístiques o informació detallada. Informació apropiada i ben feta.

Gràcies a tot l’equip que capitanejats pel @FrancescManaut feu aquesta feina excepcional

Gràcies a vosaltres és recull una part, queda lo que són ballades, concerts i altres actes

Enhorabona!!!

FrancescManaut gràcies Francesc, jo ja fa molt temps que tinc boigsardanista a la pantalla principal del mòbil, una pàgina molt complerta, i la miro molt subint.

Una abraçada!!

un any més tard

Quan va caure portalsardanista vaig lamentar la pèrdua de la possibilitat d’imprimir el programa d’un aplec o ballada amb els tiratges i comentaris que oferia. Problema que @SomSardana encara no ha solucionat tot i que em consta que a la propera actualització ja funcionarà.

Fa temps que conec a en @FrancescManaut amb qui compartim complicitats i rotllanes de fa uns anys. Jo li mostrava la llista impresa de portalsardanista i ell la mateixa però directa de la seva base de dades. Doncs aquesta setmana, després de temps sense llista a plaça, trastejant https://boig.sardanista.cat he descobert que la versió que porta en @FrancescManaut es pot fer amb facilitat allà. I segurament m’ho havia dit i jo no ho havia interpretat bé. 😩

Si algú hi està interessat i no se’n surt que pregunti per aquí i ho explicarem.

I ja puc anunciar que de nou portaré la contrària a la resta de rotllanes (amb alguna excepció) repartint des del primer curt, si sóc qui ha començat aquella rotllana.

Tancar ràdio