Hola!, no se perquè aquesta setmana no s’ha fet el joc, d’acord que els vots de Lsda, no puntuan res, i hi ha un jurat qualificat, però l’any passat pel mateix mètode varem jugar al premi a la critica.
Només dir, que les tres sardanes son magnifiques,, i aquesta setmana no sabria quina votar.
També m’he adonat (si no vaig errada), que la sardana de’n Aniol, te moltes semblances a les sardanes de Sigfrid Galbany. Algú m’ho pot desmentir?

Vols participar en aquest debat o proposar nous temes?

Doncs registra't com nou usuari o inicia sessió si ja tens un compte creat!

Carmepru jo diria que al començament tira més a Francesc Xavier Cassanyes, i els Llargs són més com Josep Coll i Ferrando. La que en els Curts i part dels Llargs pot semblar de Sigfrid Galbany és precisament La Pepita de Celrà, de Josep Coll i Ferrando.

Carmepru, sempre ha estat així. Les semifinals no venen de seguida de les eliminatòries. Sempre hi ha una setmana o dues d’espera, que són per fer el sorteig i els preparatius per les Semifinals. Pensa que gairebé sempre són de 2 Curts i 2 Llargs, perquè d’alguna manera han d’ocupar el lloc de les 4 sardanes d’un Curt i un Llarg de les eliminatòries. Aquest cop només amb una setmana hi ha suficient.

joanplai jo també hi estic d’acord. A part, Pau Coma té arrels empordaneses arrelades a Bellcaire d’Empordà.

Tancar ràdio