Hola, avui a Instagram, he rebut solicitut d’amistat de una cobla que no en sabía res, la Cobla Espontània.
Algú sap qui son? I d’on son?
Els he preguntat, abans de confirmar l’amistat, si estàn confederats, i d’on son. Estic esperant resposta.

Vols participar en aquest debat o proposar nous temes?

Doncs registra't com nou usuari o inicia sessió si ja tens un compte creat!

Ja compartiràs què et responen. Tampoc en sé res i tinc molta curiositat. Un nom tan fresc i conceptes tan engrescadors com “cobla feliç” i “Sardanes de sempre lovers”, no se senten cada dia.

Veig que a la seva llista de seguidors hi ha un grapadet d’usuaris del fòrum: @JoanPonsPuig, @JaumeNonell, @mireiapareta i @SardaBalaguer. No sé si algú de vosaltres té més dades o si tots hem acceptat per pura curiositat i ganes fer costat a nous projectes.

perebaeras12 vaja… doncs jo encara no els he afegit, encara tinc els meus dubtes, soc molt selectiva jo, a qui no conec, ni demano amistat, ni l’accepto, 🤣🤣🤣🤣 mi trobat amb molts fracasos ja al llarg de la meva vida, quin és aquell refran que diu: a gat escaldat? Doncs aixo!
      Ahh després hi ha aquell castellà que diu: por el interés te quiero Andrés🤑

@JoanAranda he vist que sinó accepto l’amistat, no poden contestar al meu missatge, per tant, ara l’acceptaré, i si no contesten els eliminaré.

Al seu Instagram només tenen una story i si aquesta és la reunió fundacional, no sembla un projecte gaire gran. En qualsevol cas, sempre seré molt fan de la gent que treballa des de la il·lusió. I qualsevol projecte que comenci amb somriures així de sincers, sempre desitjaré que arribi a bon port.

JoanAranda ara que veig la foto coneixo les dues noies. La montserrat boixader i la imma sanchez. Potser que fos una cobla que varen fer un dia concret

JoanAranda molt fan de la gent que treballa des de la il·lusió. I qualsevol projecte que comenci amb somriures així de sincers, sempre desitjaré que arribi a bon port

Estarem atents a veure què en surt, i com bé dius, molt fan de l’aire fresc!

perebaeras12 perdò, rectifico. És la mònica boixader, no montse. Sigui benvinguda aquesta nova iniciativa

DolorsPuigRosello suposo que no, però a més, si fos una cobla, serien més musics a la foto que han penjat, i només hi han tres.
          Jo per mi que no es cobla, son tres musics que els agrada reunir-se i tocar sardanes, i si de pas, algú els hi dona una propina, doncs millor😝
          Avui ja es dilluns a la nit, i no m’han contestat…🤔

DolorsPuigRosello tinc el dubte, de que no contesten, perquè tenen molta feina o tocar, o mama por, no vull contestar a aquesta dona😅

perebaeras12 home gràcies… que després de més d’un any d’interactuar per aqui, hem vaig adonar de qui érets😅🤣🤣🤣🤣 no hi vaig caure🤪

Tancar ràdio