Carmepru XaviPinyol sap greu que no t’agradi al que he dit, però mirat desde fora, és al que m’ha semblat, ja que fa mesos que ningú aporta res en aquest portal. Si internament esteu treballant per fer coses noves, ni jo ni ningú ho sabem. Dit això celebro amb molt de goig que estigueu planejant i confeccionant noves eines per @S21puntcat, i per altres llocs.
Sí, @Carmepru. És cert que estem treballant en altres projectes, però encara que no ho estiguéssim fent, tampoc et sé dir si seríem gaire més actius en el fòrum actual. Creiem en l’eina i per això la vàrem crear. Que tots els col·lectius sardanistes tinguin un espai d’encontre comú, ens sembla molt important. Però compta el nombre de cobles, agrupacions, balladors de plaça i balladors de colla que hi ha al país. I mira el nombre d’usuaris realment actius que hi ha aquí. Si això fos una empresa o una entitat que lluita per sobreviure, estaríem molt preocupats. Però això és una iniciativa que pretén validar si els sardanistes som prou proactius per buscar com treure el màxim suc a una eina així. Si no ho som, doncs tanquem la barraqueta i ja està. Et remeto al darrer principi del nostre manifest:
No ens importa moure pedres pesants, però no perdrem el temps intentant moure parets. Per tant, treballarem per tirar endavant s21.cat amb una dedicació proporcional al suport social que rebem. Creiem molt en el projecte, però l’esforç material i econòmic que hi aboquem dependrà directament del nombre de persones i nivell d’implicació de la xarxa de col·laboradors que vulguin formar part altruistament de la iniciativa i de la capacitat per engegar projectes alineats amb els objectius fundacionals d’s21.cat. Aquesta iniciativa neix amb la ferma voluntat de ser permanent, però no es compromet a ser-ho. Tan cert és que tenim moltes ganes de defensar la nostra visió ara i sempre, com que deixarem de fer-ho si hem de defensar-la gaire sols.
Demano disculpes publicament per si he ferit al voluntariat de @S21puntcat i sobre tot al @JoanAranda, no era la meva intenció fer mal a ningú, tot al contrari. M’agradaria que tothom que està a @S21puntcat digués la seva, com abans, tant si agrada, com sinó, i així aprendre del més sabis, i rectificar errors.
Vinga, va… Que tots estem aquí perquè ens estimem la sardana. Ni calen disculpes ni, evidentment, sento que m’hagis fet mal, @Carmepru. Ben al contrari. Gràcies per obrir el tema, i tornem a parlar de música, que és el que tocava en aquest debat.
Carmepru JoanAranda ho he fet, pel fet que ningú ha rebut un correu pel començament del joc, i com fa dies que no ens intercomuniquem, crec que molts ja no obren l’aplicació, i per tant no s’assabenten, i etiquetan-los, reben un correu i si o si l’han d’obrir i llegir.
Vinga, ja ho faré la propera setmana. Però per als usuaris de qualsevol servei, és molt superior la receptivitat quan un altre usuari conegut els anima a fer alguna cosa, que no pas quan és el propi servei qui els ho demana (l’efecte “ja tornen a estar els pesats d’s21puntcat demanant que participem”).
A més, que si enviem massa correus no demanats, podem acabar a les llistes de correu escombreria i llavors ja hem begut oli. És molt diferent el sistema de passis ràpid de LSDA, on només els reps si els has demanat la setmana anterior. Però aquí no tenim l’opció. Puc mirar d’enviar l’avís cada setmana per als que han participat la setmana anterior, però tot és feina que no para de créixer. Ja veurem…