jordisol poder si que tens raó, però crec que quan tots als que som aqui, ningú es va plantejar l’anonimat, tant sols ho varem descobrir al pasar el dies, que entre nosaltres no ens veiem.
Quan entres a pàgines com ara TicToc, Instagram, Facebook, pots veure i anar al perfil de tothom, a menys que ho tinguin en privadesa.
També a Facebook si estàs a un grup, i vols escriu-re que no sapiguen qui ets, tens l’opció de fer l’escrit amb mode incognit.
Crec que tots plegats, ja tenim una edad com per anar d’amagatotis, ho respecto però no ho comparteixo. Respecto que algú volgui passar desapercebut, al que no m’agrada es la sensació de que estàn per asssabentar-se al que es parla aqui, tant bo com dolent, que potser podrien resoldre dubtes, i no ho fan, tinc aquella sensació de veïnat de barri, que passes pel carrer i darrere les finestres hi han ulls que observen, i encara que caiguis al mig del carrer, no sortiràn a ajudar, al contrari encara riuràn de la teva caiguda.
També pot haver el factor de escriure malament el català, aixó va pels que com jo, ja tenim uns anys, i no varem tenir la sort d’aprender a l’escola. A mi ja em van renyar per les meves faltes, i la manera que tinc d’expresar-me escribin, però si tingués de deixar d’escriu-re per això, a les hores sería jo qui tindria el problema, ja que intento fer-ho millor, encara que a vegades no ho aconsegueixoi. Però aqui no estem per jutjar faltes ortografiques, estem per intentar millorar aquest món tant complicat de la sardana, i mirar entre les vivencies d’uns i altres, de millorar el món de la sardana, i encara que no tots pensem igual, tots volem el mateix.