Poso en marxa un nou debat on puguem compartir les experiències del darrer cap de setmana. Proposo explicar allò que ens ha agradat i també una mica allò que no tant.
Explicaré el que ja sabeu perquè ja ho he dit. Amb l’Oleguer vam assistir a l’aplec de Celrà i podria dir-ne moltes coses boniques. L’ambient, la gent, les rotllanes, el dinar, les cobles… Ja l’he marcat al costat d’altres aplecs i esdeveniments sardanístics que no em vull perdre la propera vegada. L’aplec de Calella és el primer de la llista, però no m’oblido de Banyoles i la CoCo, l’aplec d’hivern a La Garriga, el Sarau Artesenc, … i no segueixo perquè la llista és llarga i em sabrà greu deixar-me algú.
I aprofito l’avinantesa per penjar l’enllaç d’un dels videos que tenim de Celrà. Es tracta d’una rotllana molt gran que tot i així no es deforma gaire, amb una baixa mitjana d’edat (en sóc dels més grans) i ballant a l’estil de la “persiana” (tot i que el nom diabòlic que li va posar l’Adri potser m’hi agrada més). Així doncs també convido a utilitzar aquest canal per posar-hi aquestes experiències en imatges i tenir un lloc més on anar a pescar quan vols veure’t posteriorment. I aprofito per demanar-te, @Queralt, si us plau enguany repetiu la retransmissió de l’aplec de Calella tal com havieu fet un munt d’anys excepte l’anterior.
De la rotllana del video només puc etiquetar la @Queralt, el @Pep, el @PauFarre, la @TxellMontsech, i em sembla que a mi mateix i prou. A la majoria de la resta ja els he demanat que participin aquí a S21.cat. A veure si van entrant i s’hi poden etiquetar també.
@JoanAranda gràcies per ajudar-me a penjar el video i ja em diràs si ho he penjat aquí correctament 😅