Son 2/4 de quatre i jo donant voltes, vull preguntar a tots els que esteu a S21.cat… Voleu que es torni a organitzar la ballada per la independència l’11S a Barcelona?
M’explico: L’Anna Costal ho va començar el 2013, i després hem va passar el relleu, que va durar fins la pandèmia, després semble que ens varem refredar tots plegats, incloent els politics…
Creia que al deixar jo d’organitzar-ho, algú més es posaría les piles i ho tiraría endavant, però no ha estat així.
Tenía ajudants, i entre tots ho feiem tot. Ara jo pregunto; Si ho tiro endavant, necessitaré ajuda, doncs ja sabeu que soc al país valencià.
Jo em comprometo a buscar i trobar els músics suficients per muntar la cobla per la independència, o si voleu *Per la república*
Però per la resta, han de sortir voluntaris…
És necessita:
11 cadires, megafonia (si pot ser amb rodes millor), solicitut a l’ajuntament del districte on es faci la manifestació, exposant la ballada, desde les 18:15h +o-, duració màxim 90 minuts. Parlar amb ANC per fer-lis saber de la ballada, i ens digui amb antelació el recorregut de la manifestació, per tenir temps de triar un bon lloc amb ombre, per la ballada. Aigua pels músics. Poster de difusió per les xarxes. Manifest curt i contundent de la manifestació, però sobre tot, pels sardanistes.
Ja direu si voleu o no. Ja se que falten mesos, i els musics no saben si pel 11S tocaràn o no a la tarda. Però jo de moment ho exposo.