Només son visibles les persones que han fet algún comentari o bé hi ha alguna manera de veure tot el llistat de persones que s’han donat d’alta?
Qui forma part d'aquesta comunitat?
Vols participar en aquest debat o proposar nous temes?
Doncs registra't com nou usuari o inicia sessió si ja tens un compte creat!
Hola, @Xavi_Terrassa! Actualment no hi habilitada cap funcionalitat per mostrar públicament tots els usuaris que s’han donat d’alta.
De tota manera, si la pregunta ve motivada pel dubte de si hi ha molta gent apuntada que després no escriu, ja et confirmem que és així. Actualment el nombre d’usuaris registrats som 127. I és indubtable que el nombre de participants realment actius és força menor.
- Editat
S21puntcat Es podria veure qui ha al S21????
Més que res, perquè si vols fer una pregunta a determinada persona, que es pugui fer, en canvi, ara mateix al no saber-ho, no es pot fer.
Podé, sería la manera de implicar a més gent al forum, si els puguessim etiquetar, per respondre al que se li pregunta.
- Editat
Carmepru - És cert que compartir la llista d’usuaris pot ajudar a etiquetar els destinataris dels escrits i enriquir el debat. Gràcies, doncs, per proposar-ho. Ho farem!
En qualsevol cas, @Carmepru, reiterar el que ja li vàrem comentar al @Xavi_Terrassa, que és el primer que ho va proposar: ja veureu que hi ha moltíssims usuaris registrats que no han escrit ni una sola vegada. Que no us resulti una sorpresa.
Mirarem si podem activar la llista d’usuaris aquest cap de setmana. Aquest és un projecte que neix 100% del voluntariat i compta amb un pressupost zero, fet que obliga a que l’anem treballant a estones i amb més bona voluntat que mitjans. A veure si podem aquest cap de setmana o el següent…
- Editat
Mentrestant ja he provat i veig que funciona començar a etiquetar algú amb el nom que suposes. Si està donat d’alta hi apareix. Per exemple si escriviu @xa… hi apareixem el @XaviPinyol i jo mateix. Haig d’entendre que no hi ha cap Xavi més donat d’alta.
S21puntcat perfecte!!
Ja ho vaig preguntar al forum en proves, i hem vas contestar, que havia possivilitats, però en principi no, i ara degut al poc moviment de participants, és el moment d’activar-ho!!
Pressupost cost O??? Segur????
Si necessites un donatiu, miraré dins les meves posibilitats d’ajudar, crec amb aquest projecte, i no voldría pas que quedés amb un no res.
Xavi_Terrassa si, ho sé, però si veus algú, que no el tenies al cap, t’ajuda a recordar allò de…. Eiiii quan temps sense saber de tu, que com vas amb aquell projecte que tenies al cap???? És un exemple, i així interactues amb algú que ja coneixes, o parles amb gent que no coneixes, i quan ens trovem a les ballades, ens saludem com si ens coneixessim de tota la vida.
Lo bo es conectar i contra més gent millor, no tots pensem igual, encara que al final, tothom volem el mateix.
- Editat
Carmepru Pressupost cost O??? Segur????
Si necessites un donatiu, miraré dins les meves posibilitats d’ajudar, crec amb aquest projecte, i no voldría pas que quedés amb un no res.
Seguríssim, @Carmepru. Despeses menors com el pagament del domini i alguna parida més que ni recordo. El programari del fòrum és gratuït i l’únic que vaig haver de fer va ser cremar-me les pestanyes per traduir-lo al català i configurar-lo com el necessitem. A més, el que podria ser més car, que és l’hostatjament web, està fet en el servidor que tinc de tota la vida per fer les meves provatures. Així que gràcies per l’oferiment, però de debò que no cal. Almenys per al projecte actual.
Però això el que implica és que no sempre puc tenir les coses tan ràpid com voldria, i per això no em puc comprometre a quan estarà disponible la llista d’usuaris. A veure si puc aquest cap de setmana…
I gràcies per creure en el projecte, @Carmepru!
S21puntcat veig que encara no has pogut fer-ho.
Possat’s a demanar…. Hi ha alguna manera de rebre notificacions quan algú fa un escrit?
Només tinc notificacions si m’etiqueten, però la única manera que tinc de saber si algú ha fet un escrit, és obrir l’aplicació, i clar hi ha dies que estic tot el dia mirant, i el dia que no ho faig, quan entro hi ha un munt d’escrits, i penso que poder m’estic perden quelcom, encara que se que no pot ser, perquè els escrits no s’esborren.
En fi, jo per demanar no quedo
Carmepru Possat’s a demanar…. Hi ha alguna manera de rebre notificacions quan algú fa un escrit?
Hola, @Carmepru. Doncs sí! Tu mateixa pots configurar en quins casos vols rebre notificacions. Per fer-ho, has d’entrar a la pàgina de configuració:
- Anant al menú
- Clicant sobre el teu nom d’usuari
- Obrint l’opció de configuració
Un cop allà, a més d’actualitzar la teva biografia i dades elementals com el correu electrònic, nom d’usuari, etc, pots baixar fins a la secció de notificacions i triar en quins casos vols rebre correus electrònics i/o només avisos a la campaneta de la pàgina web:
Pel que dius, probablement vulguis activar l’opció de “Notificar sobre qualsevol nova publicació i només sobre l’última del debat” i/o quan “Algú ha publicat en algun debat que estic seguint”.
Carmepru S21puntcat Es podria veure qui ha al S21????
Més que res, perquè si vols fer una pregunta a determinada persona, que es pugui fer, en canvi, ara mateix al no saber-ho, no es pot fer.
Aquesta petició, com bé has vist, ha portat més temps del previst. Ara ja està però… durant les proves ha sorgit el dubte de si és una funcionalitat positiva o no.
M’explico: és cert que saber quins usuaris estan donats d’alta ajuda a etiquetar-los però, per altra banda, hi ha usuaris que si no participen, probablement ho facin de forma conscient i no vulguin ser molestats per notificacions. Així, doncs, hem decidit preguntar-ho directament en format d’enquesta anònima (per evitar que ningú es senti pressionat) i acabarem fent el que prefereixi la majoria. T’animem, doncs, a dir-hi la teva aquí. El proper cap de setmana implementarem el que hagi decidit la majoria.
Gràcies!! Sap greu haver donat tants mals de cap.