jordiprats M’agradaria proposar un joc si els administradors de la pàgina ho consideren. Es tracta de dues travesses sobre la final de lsda. Per una banda poder votar quina sardana t’agradaria que guanyés, i per l’altra quina sardana creus que guanyarà
joanplai M’agradaria que guanyés, la més llarga ( 109 de llargs), la segona, la d’en Ortí i la tercera , la d’en Coll. Qui guanyarà ? això es tant imprevisible com preguntar , Qui serà l’ultim?, s’ha deveure qui va quedant i encara falten dies.
S21puntcat Vinga, va, doncs juguem-hi, @jordiprats! Ben mirat, la gràcia d’un espai com aquest és anar-li donant forma col·lectivament. Esperarem que estigui definit el llistat complet de finalistes i crearem el doble joc que proposes, Jordi. Bona idea! 👏👏👏
perebaeras12 M’agradaria que guanýés la sardana de Marcel Sabaté o la d’en Coll En realitat, no sé quina guanyarà. És molt competitiu aquest any. Vull dir, hi ha sardanes molt bones
Xavi_Terrassa perebaeras12 posats a triar entre aquestes dues estaria bé saber la opinió de la pròpia Pepita (de Celrà). Bé, faig trampa que ja la sé. Quan li vaig preguntar no havia acabat la frase que ja tenia la resposta amb una sola paraula. Estaria bé una enquesta als compositors i als destinataris de sardanes. A veure quants escombren cap a casa o bé ens sorprenen amb la obvietat d’enguany.
S21puntcat La darrera semifinal està prevista per al primer cap de setmana de maig. Llavors engegarem el joc que proposava en @jordiprats: amb una enquesta comentada sobre quina sardana us agradaria que guanyés i una altra sobre quina creieu que guanyarà. Volíem proposar-vos d’aturar el debat fins llavors, que ja coneixerem totes les finalistes. Si no, quan vulguem començar a jugar, ja ens ho haurem dit tot! 😅