Probablement aquest vespre, @Xavi_Terrassa . Això ho hem de simultaniejar amb la feina “de debò” que és la que ens paga les factures, que no té res a veure amb la sardana i que és molt exigent! Les bones notícies, però, és que probablement ja sigui amb els canvis que s’havien comentat fins ara.😅
XaviPinyol En el primer cas, sí que és cert que tothom el coneix com a “Pitu” Chamorro i que en els programes hauria de sortir “Pitu”. De fet, a les partitures ell ho posa així.
@XaviPinyol, encara que només sigui amb les que recordes, pots ajudar a “fer llista” de compositors que signen les partitures amb noms que no són el seu? Parlo de memòria, però crec que la base de dades d’en @FrancescManaut ja separa les sardanes signades com a Pau Marons i les signades com a Emili Saló, i diria que és una política que en Francesc segueix bastant. Sigui com sigui, això és el que volia que m’ajudéssiu a gestionar: els autors que sapigueu que signen les partitures amb pseudònim. En els casos en els quals només afecti a part de l’obra, poc hi podré fer. Però en els casos en els quals calgui programar un “tot el que surti que és d’n Josep Chamorro i Ramos, marca-ho com a ‘Pitu’ Chamorro”, es pot gestionar fàcilment.
Això sí… preferiria fer tots els canvis de cop! Que ja dic: la feina que em paga les factures “apreta” (i, per cert, me n’hi torno ara, que no hauria d’estar contestant al fòrum jo ara! 😅).