Com un dels administradors d’ @S21puntcat, m’agradaria començar una petita “campanya corporativa”. Bàsicament, animar-vos per tal que, si encara no ho heu fet:
- Us poseu una foto de perfil on se us vegi bé: així ens serà més fàcil posar-nos cara si no ens coneixem personalment i tenim l’oportunitat de reconèixer-nos i parlar si ens trobem en alguna activitat sardanista.
- Afegiu una breu biografia al perfil: sovint, saber qui som i què fem cadascú, ajuda a entendre millor ens nostres posicionaments.
- Marqueu els indicadors sobre la vostra vinculació amb la sardana: així les rodonetes que apareixen al costat de les nostres fotos, ajudaran que els nostres interlocutors tinguin una primera referència ràpida sobre nosaltres.
Personalment, m’agraden les converses en el món virtual, però molt més les que es fan en el món real. Tant de bo segueixin sorgint temes interessants aquí… i que puguem seguir-los comentant a les activitats sardanistes: al món real es pot debatre compartint un dinar d’aplec o una copa de cava a mitja ballada. Al món virtual, no. 😉
La primera intenció era enviar aquesta campanya des del perfil corporatiu d’S21puntcat… però si la cosa va de posar-nos cara, potser aquest cop no tocava. És més, aprofito per ensenyar el meu perfil i les meves “rodonetes”.

Així, doncs, els que encara no ho heu fet, us animeu a posar-vos cara? (si, al perfil inclús podeu posar icones amb els enllaços a les vostres xarxes socials o webs de referència 😉).