DolorsPuigRosello Carmepru si, o Coll Ferrando o l’Amadeu. I la Pepita de Celrà l’han cremat molt enguany, la CIUTAT la tocava a per tot.
joanplai DolorsPuigRosello doncs aquesta setmana en tenim una que, des de que la van estrenar el juny passat ja l’han tocat 48 vegades i 8 aquest anys, ja la toquen 17 cobles, serà la favorita d’aquesta eliminatoria , o no ?
perebaeras12 DolorsPuigRosello altres cobles tambe l han tocat molt . És excel.lent aquesta sardana. Vosaltres @DolorsPuigRosello també l heu ballat
Carmepru DolorsPuigRosello clar, la CIUTAT, ja sabía que es feia, son gats vells, i si una sardana la toquen molt, al final acaba agradant o aburrin, però al moment de la final, serà la que per les orelles els hi entrarà més, per haver-la escoltat més.🤷♀️
Carmepru SantiMartinez sap molt greu que no haguis guanyat, perquè realment les teves sardanes m’agraden força. Però bé, tu no defalleixis, vés fent sardanes, i et faràs un nom com els grans interprets que tenim al segle 21. Tot això que estas fent, son experiències que faran que arribis dalt de tot amb el temps. Una abraçada molt gran!🤗🥰
JoanCalvet SantiMartinez Gràcies per la teva humilitat i senzillesa, però no és just. I no escric tot el que tinc al cap… Doncs, el que es podria fer, és que passin a la final directament les sardanes que ja sabem (perquè tothom sabia quina passaria aquesta eliminatòria, i alguna de les anteriors per majoria absoluta…) i no fa falta tanta comèdia. O bé que es faci com antigament, que el concurs era anònim, i que hi hagués un plaç tancat per a poder votar. Ànims Santi i també una abraçada pel Quirze, malgrat que ha quedat l’última. Estic segur que anireu a més…
jordiprats JoanCalvet Joan, no ho entenc, hi ha un termini (fins dilluns) per votar i tots els vots son en principi anònims. Si pronostiquem quina guanyarà es per que coneixem el gust de la gent l les campanyes que es poden arribar a fer
Carmepru JoanCalvet si, antigament era sardana, 1,2,3,4, però amb els “adalantus” que hi ha avui en dia, feta la llei, feta la trampa, doncs tothom enviaria com ara, i diria, voteu que la meva es la n° 3 😂🤣😂🤣