JordiSala-16 doncs es extrany, perquè jo he ballat selvatà molts anys, quan anava per terres gironines, o quan els amics de Sils, o la Bisbal, o Figueres, etc, venien cap aquí, i ballant amb ells, alguna vegada haviem fet quatres, cincs i uns.
L’estil Selvatà al meu entendre, es reparteix igual, però a l’inrebés, per acabar a la dreta.
Per exemple, nosaltres la tirada de 75, acabem amb un tres a l’esquerra, i ells fan tres dosos, i un tres, per acabar a la dreta.
Crec que cada un hauria de repartir a la manera que més bé li vagi. Tu a la teva manera, i cadascú a la seva.
A part quin problema hi ha amb els quatres? Perquè s’ha d’eliminar? Ja ho he dit en el primer post, a mi m’agrada fer quatres, i no els penso treure de la meva vida, per molt que segons tu, es més facil fer-ho d’altre manera, però lo bonic no es lo facil, lo bonic al meu entendre, son les coses complicades, i si les executes a la perfecció, és un repte superat, i quan acaba la sardana i l’has clavada amb el toc final, et quedes tant bé i a gust, com per tornar-hi a la propera!