- Editat
Jo ja he komentat alguna vegada ke la forma com el sardanisme esportiu tracta els seus balladors m’ha fet abandonar la sardana. Però vosaltres, @Eduard-Contemporania, sou del poc aire fresc ke es respira en aquest sardanisme ke fot tant de tuf de ranci. Per tant us diré el ke penso i us desitjo molta sort.
Jo voto per un disk meitat i meitat. Us explico pk. Quan ballava a la kolla, anàvem sempre molt justos de sardanes maques per assajar. Moltes de les ke hi ha de 7 tirades s’han gravat només pk estan dedicades a una o altra kolla, o per kriteris k segur k els músics podeu explicar millor ke els balladors. La veritat és k moltes són bastant “trunyu”. Segur ke no s’han fet pensant en ke xali la gent ke les balla.
Poder assajar amb sardanes de sardaxou electrònic segur ke és una passada. Jo no tornaré pas a cap kolla. Això ho tinc clar. Però per a la gent ke encara hi és, estarà molt bé ke els regaleu akesta oportunitat. I jo ja no ballaré, però em comprometo a komprar el disk.
Dit això, potser sí ke les de 5 tirades són el futur. No sé. El temps ho dirà. Per això m’agradaria ke el vostre disk en tingui dels dos tipus. Si el mateix CD en té de 5 i de 7, tothom ke l’escolti tindrà l’oportunitat de formar-se una opinió. Jo no ho tinc gens klar! Ajudeu-me a decidir!