@Eduard-Contemporania , jo crec que us correspon a vosaltres decidir. Vull dir, com a cobla quina és la vostra intenció amb aquest disc? A qui voleu arribar i ‘per a què?’
Tanmateix en la meva opinió crec que les colles no assajaran 7 tirades amb el format electrònic. Avui dia, en el 90% d’assaig les colles ballen el que han de ballar properament o sardanes ‘estandard’ de concurs i no electròniques.
Si enfoquem el disc vers a cursets, nens, etc, poder fent 5 tirades n’hi ha prou, no crec en la necessitat de fer discs per cursets de 7 tirades. Dit això he d’admetre que sóc un detractor de les ballades de 5 tirades.
Finalment, jo el mix no el faria per dos motius: com ho sabrà la persona que balla/escolta el disc, si la sardana que comença serà de 5 o 7?
Crec que ‘barrejant’ no hi ha la creació d’un nou públic potencial del disc, perquè algú forani al món sardanista, com sabrà que son 5 o 7 tirades? Veurà coses diferents que funciona diferents i a la gent ens agraden les coses fàcils, iguals, mastegades