Carmepru Hola!! M’agradaria saber, si hi ha alguna sardana dedicada al correllengua? O simíl???? Al meu poble organitzem el correllengua amb sardanes, i m’agradaria poder programar alguna dedicada a la llengua. Algú m’ho pot dir? Gràcies!!
JoanAranda A Boig per la Sardana de l’amic @FrancescManaut, veig aquestes: Agermanats per la nostra llengua (Josep Antoni López i Álvarez) A l’amic Josep Mª Barneda i als amics del curs de català de la Càmara de Comerç de Girona Enregistraments Particel·les Interpretada a Lloc referenciat: Girona Particel·les(PDF) Més informació (Músics per la cobla) La Flama de la Llengua Catalana (Víctor Rabasseda i Hurtado) Particel·les Particel·les(PDF) Més informació (Músics per la cobla) Això dels gustos és molt personal… però realment a mi no m’agrada gens el concepte dels programes temàtics. Sigui com sigui, @Carmepru, així ho demanes, doncs així ho tens! 😉 Tant de bo et serveixi!
Carmepru JoanAranda moltes gràcies!! És per possar una o dues pel correllengua, que farem la festa conjunta les dues entitats locals.