Bona nit!
En primer lloc, vull donar l’enhorabona a en @XaviPinyol per guanyar el Premi Popular, així com també felicitar-lo per l’excel·lent notícia del naixement del seu fill, felicitats! A més, també vull felicitar tota la resta de guardonats tant en el premi de la Crítica com en el de Joves Talents, a en Xavier Ventosa, en @LluisAlcala, l’ @AnnaAbad i en @Jofre, així com també a tots els finalistes, participants i organitzadors que van fer possible la final de “La Sardana de l’Any 2023” a Tarragona!
Tal com ha dit la @Carmepru, aquesta fou la primera final d’aquest certamen a la qual hi assisteixo. He de confessar que estava molt nerviós i emocionat, no pas pel fet d’obtenir algun premi, sinó per la dimensió que comportava ser allà al costat de grans entitats del món sardanista. Vaig presentar-me a aquesta edició ja que molta gent va proposar-m’ho un cop va estrenar-se Recercant somnis, i, tot i que vaig dubtar força, finalment vaig fer el pas. Realment em va interessar molt el concurs i cada setmana, excepte quan ha participat la meva sardana, he anat votant les obres que més m’agradaven. Després de guanyar l’eliminatòria i perdre la semifinal, no m’esperava gens accedir a la final, i va ser molt emotiu veure com la peça quedava entre les 8 finalistes.
Així doncs, després d’arribar a la final de manera impensable vaig assistir a Tarragona molt i molt feliç a gaudir d’un acte que mai abans havia presenciat. Honestament, el fet més inesperat va ser quan van donar-me l’accèssit del Premi Popular, un fet que no m’esperava gens i que encara no m’ho acabo de creure del tot, gràcies a tothom per la confiança, m’alegro molt que agradés tant! A nivell més subjectiu, va sobtar-me força la posició de Sardanistes franquesins i sobretot de Gina, que considero que mereixen ser molt més amunt a la classificació final!
Va ser una tarda preciosa envoltada de molt bona gent i sardanistes en la qual vam gaudir a un recinte molt bonic d’una magnífica interpretació de les sardanes per part de les cobles Reus Jove i Sant Jordi – Ciutat de Barcelona. Pel que fa a la segona part, el concert trifàsic no em va agradar massa però les obligades amb guitarra elèctrica varen ser interpretades de manera espectacular per part de l’Arnau Tordera.
Per acabar, gràcies a @SomSardana per l’organització d’aquesta 34a edició de “La Sardana de l’Any”, un esdeveniment únic i del qual me n’enduc un gran record que mai oblidaré. Gràcies al públic assistent, als compositors i, en definitiva, a tota la gent que va vetllar per l’excel·lent funcionament de l’acte.
Moltes gràcies a tothom per tot, ens retrobem per les places d’arreu del país!