Disculpeu el retard en respondre però, com sabeu, aquest projecte es gestiona a estones lliures i no he pogut respondre abans.
Començo per dir (tot i que espero que no calgui) que @S21puntcat ni va ni ha anat mai contra cap persona ni entitat.
Desconec si el fet que @SomSardana es reiteri en el seu comunicat es deu al fet que no són coneixedors del que va dir el seu President en veu baixa a la darrera Assemblea o que no subscriuen les seves paraules. Però tampoc crec que aporti gaire burxar-hi.
En qualsevol cas, reitero davant tota l’executiva de @SomSardana la meva voluntat de parlar amb qui es pugui per intentar normalitzar la situació, després d’haver intentat parlar amb el seu President sense que ni tan sols s’hagi dignat a respondre els meus WhatsApps (no conec a ningú que ni mereixi una resposta quan algú demana parlar). Això no és normal. Probablement, sigui cert que parlar amb ell no servirà de res (de fet, cada cop n’estic més convençut). Per tant, si a nivell d’executiva veieu alguna forma de poder parlar amb algú altre i tancar malentesos inútils, doncs som-hi.
Com bé diu la @Carmepru, tant @SomSardana com @S21puntcat són projectes que treballen per la sardana, hem col·laborat i serà bo que ho seguim fent en el futur, amb el millor encaix possible.
Per cert, @ArnauPrats i @perebaeras12, reitero la pregunta de fa uns dies. Quins motius us feien ser escèptics al començament? Entendre els vostres motius ens pot ajudar a entendre per què altres persones poden ser escèptiques encara.