Qui guanyarà LSDA.CAT el dia 25 a Tarragona? Obrim debat???

Qui creieu dels 8 finalistes que s’emportarà premi popular? I l’accèssit?

Moderadors de s21.cat si voleu posar la votació setmanal

Jo tinc seriosos dubtes… (en aquesta edició de la final) no veig una clara favorita.

Musicalment mereixen Cassú o León o Alcalà (amb el màxim respecte per la resta de finalistes)

La realitat és que després mai saps que opinar quan veus l’escrutini real que s’allunya molt del sentit comú artístic i guanyen sardanes de menor entitat musical i gust dubtós

Vinga, obrim el meló!!!

Vols participar en aquest debat o proposar nous temes?

Doncs registra't com nou usuari o inicia sessió si ja tens un compte creat!

eduardsendra Moderadors de s21.cat si voleu posar la votació setmanal

Vinga! Doncs som-hi! A proposta de l’amic @eduardsendra! 😉

Qui creus que guanyarà LSDA.CAT el dia 25 a Tarragona?

SARDANISTES FRANQUESINS (Jordi León)14%
    SANT CUGAT, CAPITAL DE LA SARDANA (Anna Abad)57%
    UNINT ELS CORS AMB LES MANS (Xavi Piñol)0%
    PER A TU, AMIC LLUíS (Amadeu Escoda)14%
    CALAIX DE SASTRE (Josep Cassú)14%
    ELS PRIMERS VINT-I-CINC (Francesc Picart)0%
    RECERCANT SOMNIS (Santi Martínez)0%
    GINA (Lluís Alcalà)0%
    L'enquesta ha acabat.

eduardsendra Personalment, a la llista de possibles canditats també afegiria a l’Anna Abad.
    Possiblement, malgrat la seva gran qualitat musical, la sardana no és l’estil popular que caracteritza aquest concurs (ja veieu que ho he posat en cometes perquè no es tracta d’obrir el debat sobre el significat de popular). Penso que altres factors com la capitalitat de la sardana de Sant Cugat i que el concert es celebra a Tarragona (d’on és la mateixa Anna) la poden afavorir.

Doncs jo tinc molts dubtes de qui guanyarà, tinc dubtes fins i tot a qui votaré😅 de totes maneres crec que el premi serà per un dels cinc, de la llista de deu, jo he descartat cinc, i hem queden cinc, hauré de triar un del cinc i s’em fa dificil l’elecció😵‍💫🥺

eduardsendra es veritat!!!🤦‍♀️ com hi ha 5 que m’agraden, les altres ja no l’has he comptat, doncs creia que éren 10!!

Que burra🤣🤣🤣

Bon dia!

Vinga va, juguem! 😉

A mi m’agradaria que guanyés algun dels “joves” (@SantiMartinez, @AnnaAbad, @XaviPinyol, @LluisAlcala) i dintre d’aquests 4 crec que l’Anna Abad és la que té més opcions per tot el que comenta en Xavi Piñol.

De totes maneres, crec que guanyarà algun dels “veterans” i em decanto per la sardana de l’Amadeu Escoda, (instrumentada per en Jordi León), pel suport que ha tingut tant a les eliminatòries com a les semi-finals.

Salut!

Personalment no tinc gens clar qui guanyarà… ja ho vaig posar en el post inicial que ha donat peu a la creació d’aquesta enquesta.

totes 8 estan molt bé…. i les he hagut d’anar programant els dos últims mesos en ballades/aplecs i de fet, seguiran algunes sonant regularment a la cobla reus jove…

demà al costat dels mega cracks de la sant jordi, semblarem una cobleta de 3a regional… però es que són MOOOOLT BONS!

És complicat triar-ne només una… sento especial predilecció per la sardana del “benjamí del grup” en Santi però també m’agraden les de l’Anna, en Lluís, en Xavi o en Cassú.

Potser no m’agraden tant les que han escrit terceres persones amb “pseudònim” 🤣🤣 🤣

De totes, potser la que trobo que reuneix la doble condició de ben feta musicalment, i balladora (amb aires de polca vuitcentista als curts…) és Sardanistes Franquesins, dedicada a l’Eli i l’Abul (un matrimoni que vaig conèixer fa uns anys a Tiana al cicle de ballades d’estiu)

Aquesta sardana és essència León 100% i si sóc sincer, no crec que l’encerti el resultat… però si analitzo coherència, harmonia, detallets, però alhora que sigui balladora, és la més rodona de les 8…

com que només puc escollir una opció de l’enquesta he donat el meu vot a Jordi León, però la cosa anirà renyida i es decidirà per molt pocs vots de diferència… (llevat que algú faci servir la tècnica del bus o la claca del meu poble…)

Ho viuré en primera persona, i com anys anteriors, m’emportaré sorpreses i decepcions… Ja van 5 participacions a la gala final de la sardana de l’any i no hi ha hagut cap ocasió en les que he participat com a intèrpret que hagi guanyat la “favorita de les quinieles”, sempre ha imperat el factor “SORPRESA / CONTRA TOT PRONÒSTIC…”

És molt curiós veure com val el vot de 500-800-1000 persones…

Demà a la nit sabrem el resultat final… i ja us anticipo que no hem guanyaria la vida com a “pitoniso” ni cal que em pregunteu la combinació guanyadora de la loto 649 o la bonoloto ;-)

Salut i sardanes! (i que guanyi … aquí no es pot dir el millor… 😉 )

S21puntcat ha obert el debat .

LluisAlcala Encara no se a qui votaré, però et ben aseguro que serà un del joves.

Aqui he possat en Cassú, no se si en totes les edicions de lsda a guanyat alguna vegada, si ho ha fet, no recordo.

Però alguna vegada ha passat, que ha guanyat el compositor més gran, després escoltes converses que diuen, si pobret le votat perquè, qui sap si l’any vinent podrà…🤔 i així aném de sorpresa en sorpresa.

eduardsendra Si Eduard, la Sant Jordi son molt bons, però La Reus jove per mi, també son molt bons.

Jo també crec que guanyarà un veterà, en fí…

Eiiii ens veurem demà i diumenge!!!!!

Demà seré a segona fila!!

Bon dia a tothom,

Un any mes allí hi seré, m’encantaria que guanyes l’Anna Abad o en Xavi Pinyol…. Pero be, com sempre puntuaré les sardanes com faig cada any i decidiré “in situ”. Poques vegades l’encert´ho……

@eduardsendra de 3a regional res…. a per totes!!!!!

I molta sort a tots els finalistes!!!!!

Ens veiem en una estona a la final!!!!!!!

Si parlem de sardana per a plaça la d’en ,Jordi Leon.

Si es musicalment parlant la de l’Anna Abad seguida de la d’en Lluis Alcala i la d’en Josep Cassú .

Segons les persones que hi vagint al concert pot surtir de tot , i encara que fà forçes anys que ja no hi vivim a Catalunya continuem segin aquest magnific mon que’s el sardanista que vagi molt bé , guanyi el que guanyi

Salud i sardanes

Doncs sembla que acabem temporada de LSDA, novament sense encertar la travessa! 😅

Vosaltres, què tal? Heu encertat les vostres travesses personals? Tanquem el debat de qui guanyarà, però abans d’acabar temporada, n’obrim un altre: comenteu-nos la jugada als que no hi hem pogut anar, clicant a Heu anat al Concert Final de LSDA? Què us ha semblat?

S21puntcat ha tancat el debat .
          Tancar ràdio