Personalment no tinc gens clar qui guanyarà… ja ho vaig posar en el post inicial que ha donat peu a la creació d’aquesta enquesta.
totes 8 estan molt bé…. i les he hagut d’anar programant els dos últims mesos en ballades/aplecs i de fet, seguiran algunes sonant regularment a la cobla reus jove…
demà al costat dels mega cracks de la sant jordi, semblarem una cobleta de 3a regional… però es que són MOOOOLT BONS!
És complicat triar-ne només una… sento especial predilecció per la sardana del “benjamí del grup” en Santi però també m’agraden les de l’Anna, en Lluís, en Xavi o en Cassú.
Potser no m’agraden tant les que han escrit terceres persones amb “pseudònim” 🤣🤣 🤣
De totes, potser la que trobo que reuneix la doble condició de ben feta musicalment, i balladora (amb aires de polca vuitcentista als curts…) és Sardanistes Franquesins, dedicada a l’Eli i l’Abul (un matrimoni que vaig conèixer fa uns anys a Tiana al cicle de ballades d’estiu)
Aquesta sardana és essència León 100% i si sóc sincer, no crec que l’encerti el resultat… però si analitzo coherència, harmonia, detallets, però alhora que sigui balladora, és la més rodona de les 8…
com que només puc escollir una opció de l’enquesta he donat el meu vot a Jordi León, però la cosa anirà renyida i es decidirà per molt pocs vots de diferència… (llevat que algú faci servir la tècnica del bus o la claca del meu poble…)
Ho viuré en primera persona, i com anys anteriors, m’emportaré sorpreses i decepcions… Ja van 5 participacions a la gala final de la sardana de l’any i no hi ha hagut cap ocasió en les que he participat com a intèrpret que hagi guanyat la “favorita de les quinieles”, sempre ha imperat el factor “SORPRESA / CONTRA TOT PRONÒSTIC…”
És molt curiós veure com val el vot de 500-800-1000 persones…
Demà a la nit sabrem el resultat final… i ja us anticipo que no hem guanyaria la vida com a “pitoniso” ni cal que em pregunteu la combinació guanyadora de la loto 649 o la bonoloto ;-)
Salut i sardanes! (i que guanyi … aquí no es pot dir el millor… 😉 )