jordiprats - Sí, sí, @jordiprats! Totalment. Ja et dic: jo he votat Una vida al teu costat perquè m’ha agradat molt més. El que dic és que crec que hi ha molta gent (massa) que vota basant-se en criteris que no tenen res a veure amb la música que està sonant (ja saps: la sardana dedicada al poble, a la tieta, a la que li han demanat que voti…). Per això crec que acabarà guanyant Gina i per això dic en aquest joc de “quina creus que guanyarà?”, que crec probable que s’acabi imposant la dedicada a la filla de l’autor.
Que hi estic d’acord? No. Que és el que vull que passi? Encara menys. Que crec que és el que passarà? Possiblement… i estaré molt content si m’equivoco! 😉
Des d’aquell llunyà 2004 en el qual va començar aquesta segona etapa de LSDA que defenso que sempre que no es preserva que la sardana que millor connecta musicalment amb el públic sigui la que guanyi el Premi Popular, fem el nostre micromón encara una mica més petit. Però ja estic esgotat de predicar en el desert. Per tant, jo voto segons els criteris que crec que toquen, i allà cadascú.