Xavi_Terrassa Gràcies pel teu vot i els compliments. Evidentment, jo mateix vaig harmonitzar i instrumentar completament aquesta sardana. Al meu entendre, és la definició de “compondre”. Abans de pretendre practicar el seu art, com tots els artistes, els musics, els pintors, com amb totes les professions, tots els compositors dignes d’aquest nom van aprendre el seu ofici, es a dir a harmonitzar i instrumentar una melodia, majoritàriament en classes d’escriptura en un conservatori. La meva classe és la del Francesc Cassu, al conservatori de Girona, que ja he esmentat per explicar el títol d’aquesta sardana que li dediquen, precisament en agraïment al seu ensenyament. Arribats a la polèmica de la teva pregunta, tots sabem que de vegades cal fer una distinció entre el melodista i l’arranjador. No hi ha cap vergonya en això, sempre que els papers de cadascú estiguin clarament reconeguts i indicats, de manera que la tasca de cadascú sigui valoriada segons els seus mèrits. És una llàstima que el dubte pugui existir, i que de vegades ens haguem de fer la pregunta com acabes de fer-la tu , per falta d’honestedat en aquest àmbit. Però pel que fa a mi, que quedin les coses clares: des de la primera nota de la melodia fins a l’últim alè de l’últim acord, tot és meu, tant el bo com el dolent!